Szia! Miben tudunk segíteni?

Kérjük csak akkor írj, vagy telefonálj, ha nem találsz választ a kérdésedre az alábbi témaköröknél!

GYÍK kép
Működés
A CounterBee működésével kapcsolatos kérdések

A bal oldali menüben kattints az Időmérésre, majd válaszd az Új időmérő létrehozása menüpontot. Add meg az új időmérőd nevét (pl. a projekt neve), majd válassz csoportot (ha nem szeretnél egyedi csoportosítást, válaszd az Általános csoportot az időmérőidhez). Megadhatod, hogy az időmérőd hoz-e bevételt, és tetszőleges jegyzetet is írhatsz (ez riportkészítéskor is megjelenik majd a riporton). Ha elkészültél, kattints a Mentés gombra!

Amikor elkezdesz dolgozni egy feladaton, indítsd el a megfelelő időmérőt a háromszög ikonra kattintva. A mérés ekkor megkezdődik. Amikor végeztél a feladattal, állítsd le az időmérést a négyzet ikonra kattintva. Ekkor a mért idő rögzítésre kerül az időmérőhöz tartozó listában. Lehetőséged van arra is, hogy rövid ideig szüneteltesd a feladathoz tartozó mérést (pl. mert beesik egy másik projekthez tartozó telefonhívás), ekkor kattints a két függőleges vonalat tartalmazó ikonra. Az időmérés ekkor ideiglenesen megáll; ezután vagy újraindítod, vagy leállítod. A feladat leírását bármikor beírhatod mindaddig, amíg a mérést le nem állítod. Leállítás után a feladatleírás már nem módosítható, így biztosítva a korrekt elszámolást az ügyfeleid felé. Ha egy folyamatban lévő vagy felfüggesztett mérést mégsem szeretnél rögzíteni, akkor a megszakítás ikonra kattintva az aktuális mérést megszakíthatod.

Előfordulhat, hogy nem vagy számítógép vagy telefonközelben, és csak utólag tudod rögzíteni a mérést. Ehhez az időmérők listájából kattints a megfelelő időmérő sorára, majd válaszd a Manuális rögzítés gombot. Ekkor lehetőséged van rögzíteni a feladatra fordított időtartamot (percben megadva), valamint az elvégzett feladat leírását. Az alkalmazás rögzíti az időmérő adatlapján, hogy ez egy manuális rögzítés volt.

Az időmérésnek 3 állapota van. Amikor elindítasz egy időmérést az állapot "Mérés folyamatban" lesz. Ha a mérést átmenetileg felfüggeszted, akkor az állapot "Felfüggesztve". A mérés leállítása után az állapot "Leállítva". Ha egy folyamatban lévő vagy felfüggesztett mérést mégsem szeretnél rögzíteni, akkor az x gombra kattintva az aktuális mérést elvetheted, ekkor az állapot szintén "Leállítva" lesz.

A bal oldali menüben kattints az Időmérésre, majd válaszd az Időmérők menüpontot. Ekkor kilistázásra kerülnek a rögzített időmérők ABC sorrendben. Az időmérők között kereshetsz a keresőmezőben, illetve szűrhetsz pl. csoportra. Egy időmérő sorára kattintva megnézheted az adott időmérő adatlapját, ami a rögzített feladatok listája. Az adatlapot a kezdőoldalon az időmérő kártyáján lévő lista ikonra kattintva is eléred.

Amennyiben használtad az időmérőt mostanában, a kezdőoldalon keresd meg az időmérő kártyáját, és kattints a lista ikonra. Ha nem használtad mostanában az időmérőt, akkor a bal menüben kattints az Időmérésre és válaszd az Időmérők menüpontot. Keresd meg a listában az érintett időmérő sorát, és kattints rá. Mindkét módszerrel az adott időmérő adatlapja nyílik meg. Kattints az oldalon található Módosítás gombra, majd módosítsd kedved szerint az időmérő nevét. Ne felejts el a végén a Mentés gombra kattintani!

Amennyiben használtad az időmérőt mostanában, a kezdőoldalon keresd meg az időmérő kártyáját, és kattints a lista ikonra. Ha nem használtad mostanában az időmérőt, akkor a bal menüben kattints az Időmérésre és válaszd az Időmérők menüpontot. Keresd meg a listában az érintett időmérő sorát, és kattints rá. Mindkét módszerrel az adott időmérő adatlapja nyílik meg. Kattints az oldalon található Módosítás gombra, majd válaszd a Törlés gombot. Törlés esetén légy körültekintő, mert a törölt állomány nem állítható vissza!

Az időmérőidet csoportokba rendezheted, és az időmérők listázásakor a listát ezekre a csoportokra is szűrheted. Például ha van heti vagy havi számlázású projekted, akkor ennek megfelelő csoportokba rendezheted őket, és az időszak végén ezekre rászűrve listázhatod a számlázáshoz szükséges tételeket, és generálhatod a szükséges riportokat.

A bal oldali menüben kattints az Időmérésre, majd válaszd az Új csoport létrehozása menüpontot. Add meg az új csoport nevét (pl. havonta fizet), és tetszőleges jegyzetet is írhatsz. Ha elkészültél, kattints a Mentés gombra!

A bal oldali menüben kattints az Időmérésre, majd válaszd az Csoportok menüpontot. Ekkor kilistázásra kerülnek a rögzített csoportok ABC sorrendben. A csoportok között kereshetsz a keresőmezőben.

A bal menüben kattints az Időmérésre és válaszd a Csoportok menüpontot. Keresd meg a listában az érintett csoport sorát, és kattints rá. Módosítsd kedved szerint a csoport nevét. Ne felejts el a végén a Mentés gombra kattintani!

A bal menüben kattints az Időmérésre és válaszd a Csoportok menüpontot. Keresd meg a listában az érintett csoport sorát, és kattints rá, majd válaszd a Törlés gombot. Törlés esetén légy körültekintő, mert a törölt állomány nem állítható vissza!

A „bevételt hozó” megnevezés azokat az időmérőket teszi megjelölhetővé, amelyek alapján a későbbiekben valamelyik ügyfeled felé számlázni fogsz. A megjelölés megadható az új időmérő létrehozásakor, vagy bepipálhatod bármikor az időmérők listájában a megfelelő rubrikát.

Válassz ki egy időmérőt, és lépj be az adatlapjába. Kattints a Riportok gombra! A megjelenő panelen add meg tól-ig dátumokkal, hogy mely időtartamra vonatkozzon a riport, és jelöld be, hogy az időméréseket szeretnéd-e összesíteni naponta (Napi összesítő), vagy sem (Részletes). A pdf formátumú riport generálásához kattints a Riportkészítés gombra. A pdf fájlt elmentheted, és felhasználhatod ügyfeled felé az adott projektre fordított időd igazolására.

A statisztika megtekintéséhez a bal oldalon kattints a Statisztika menüpontra, majd válassz a heti vagy a havi statisztika közül. A statisztika oldalak összesítő adatokkal és grafikonokkal mutatják meg az adott időszakra vonatkozó teljesítményedet (pl. hány órát rögzítettél, milyen ezek eloszlása napi szinten, hány riportot generáltál az adott időszakban, mely projekteken dolgoztál a legtöbbet az adott hónapban, stb.)

A Windows kliens letöltéséhez kattints a bal oldalon a Letöltésre, és válaszd az Időmérő kliens szoftver Windowsra menüpontot. A letöltés megkezdődik.

XXX

Írj nekünk emailt a regisztrációkor használt email címedről, írd meg, milyen email címre kéred a módosítást, és mi átvezetjük az adatbázisban a kérést.

A felső menüben kattints a jobb szélső profil ikonra, és válaszd ki a profilodat. A megjelenő adatlapon módosíthatod a CounterBee fiók felhasználójának a nevét. Módosítás után kattints a Mentés gombra!
FreeBee
A CounterBee FreeBee verziójával kapcsolatos kérdések

A felső menüben kattints a kosár ikonra, válaszd a OneBee-t, és értelemszerűen kövesd az utasításokat. Fontos tudnod, hogy a OneBee verzióra történő váltás után a jelenleg használt emailcímeddel nincs lehetőség a FreeBee verzióra történő visszaváltásra.

Az ingyenes FreeBee verzióban maximum 5 aktív időmérő létrehozására van lehetőséged. Amennyiben ennél több időmérőre van szükséged, rendeld meg a havidíjas OneBee verziót!

A Statisztika menüpont az ingyenes FreeBee verzióban nem elérhető. Amennyiben szeretnél látványos statisztikákat látni, rendeld meg a havidíjas OneBee verziót!
OneBee
A CounterBee OneBee verziójával kapcsolatos kérdések

Scheduled delivery orders can be cancelled 72 hours prior to your selected delivery date for full refund.

Parcel delivery orders cannot be cancelled, however a free return label can be provided upon request.

You can return your product within 15 days of delivery, by contacting our support team, All merchandise returned must be in the original packaging with all original items.

Locate the item from Your Orders

Select Return/Refund status

Kérdésed van?

Nem találtad meg a választ?

Ha nem találtál választ a kérdésedre a GYIK-ban, kérdezz minket emailben vagy telefonon!

+ 36 70 366 9170

Állunk rendelkezésedre munkanapokon 9-17 óra között

counterbee@intellicloud.hu

Tedd fel a kérdésedet emailben